19 Temmuz 2012 Perşembe

Adım Sayar

Evcil Hayvanlar İçin Adım Sayar
Evcil Hayvanlar İçin Adım Sayar
 Evcil hayvanlarınıza egzersiz yaptırmamanın onlar için psikolojik ve daha biyolojik kötü etkileri olabilir. Bu sebeple onları her gün biraz haraketlendirmeli ve enerji harcatmalısınız. Günlük gereken adım sayılarını hayvan cinsine göre katalogtan bakarak öğrenebilirsiniz. Bu cihazla ise evcil hayvanınızın günde kaç adım attığını sayabiliyorsunuz. Böylece daha ne kadar yürümeli bunu anlayabiliyorsunuz. Özellikle köpekler için kullanılan ürün Amerika'da oldukça ilgi görüyor.

Adım Sayar
Adım Sayar
Adım Sayar Satış Sitesi İçin Buradan Buyurun: http://adf.ly/EWt3s

0 yorum:

Yorum Gönder

 

İlginç Buluşlar | Yaratıcı Tasarımlar | Garip İcatlar | İlginç İcatlar | 2013 İlginç Buluşlar | 2013 Yeni Buluşlar | Yeni Buluşlar | İlginç Tasarımlar |
Copyright © 2011 - 2012. İlginç Buluşlar - Yaratıcı Tasarımlar . All Rights Reserved
Ana Sayfa | Site İçeriği | İletişim |